PROJECTES

A l’escola ens agrada treballar de formes diverses. A alguns nens i nenes ens agrada treballar tranquil·lament, en silenci i nosaltres sols. D’altres preferim treballar en equip, tot i que a vegades això ens comporta alguna que altra discussió.

A l’escola ens proposen a vegades fer projectes. Alguns cops són projectes de classe (com a mínim un a l’any), d’altres són projectes d’escola.

El projecte que més ens agrada és el de la Setmana Cultural. Durant una setmana aturem les classes i totes les activitats giren a l’entorn d’un tema: ELS MUSICALS, LES DIFERENTS CULTURES DEL MÓN o l’últim, HARRY POTTER, que va convertir la nostra escola en HOGWARTS, i a tots nosaltres en aprenents de bruixes i bruixots!!

Projecte1
Projecte2