GEP

El curs 2018 – 19 la nostra Escola va començar la seva participació en el programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP).

Aquest programa, que té una duració de 3 anys, té com a finalitat principal millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat (en el nostre cas de l’Anglès), afavorint el seu creixement acadèmic i capacitant-lo per a interactuar amb el món en diverses llengües de manera crítica.

UTILITZEM L’ANGLÈS PER APRENDRE?

A l’escola fem una assignatura en llengua anglesa. Ens agrada molt usar totes les llengües que coneixem per comunicar-nos i per aprendre coses noves. Els nens i nenes de primer ja fem SCIENCE, en comptes de Medi… i és molt divertit! Ja no parlem de granotes, ara en diem FROGS i ens encanta veure com les plantes creixen gràcies al SUN and WATER!

A partir de tercer fem robòtica en anglès. Al mateix temps que treballem la informàtica, fem servir vocabulari tècnic en anglès.

També els nois i les noies de sisè aprofitem tot el que sabem d’anglès i estem fent un projecte de dibuix linial. Es diu “LINE DRAWING” i estem aprenent un munt de conceptes matemàtics, amb l’ajuda de les tablets i de la pissarra digital.

IMG_20171205_132556
IMG_20180209_120042